Bahçe Mobilyalarında Yaz Kampanyası %10 Ekstra İndirim
  • Bahçe Mobilyalarında Yaz Kampanyası %10 Ekstra İndirim
  • Minderlerde Süper İndirim
  • Bahçe Danışmanı: +90 541 941 41 41

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1- SÖZLESMENIN TARAFLARI

SATICI : Firsatburada.com.tr

ADRES : Yeşilyurt mahallesi Galip Erenoğlu Caddesi Mamiklife Sitesi B Blok No 23 Başiskele/ İzmit

TELEFON : 0538 231 53 25

Web Adresi: "Firsatburada.com.tr"

E-posta : siparis@Firsatburada.com.tr


ALICI / MÜŞTERİ :

Adresi:

Telefon:

E-posta:

Alıcı  olarak http://www.Firsatburada.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişinin Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.


MADDE 2- SÖZLESMENİN KONUSU:

İşbu  sözleşmenin konusu, Alıcının, Satıcıya ait "Firsatburada.com.tr" web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, Firsatburada.com.tr sitesinde belirtilen niteliklere sahip  ve yine sitede belirtilen fiyatlandırmaya göre satışı yapılan mal/ürün ‘ün satış ve teslim şartlarının ve 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.


Alıcı ; satışa konu malların;

temel nitelikleri,

satış fiyatı ,

ödeme şekli,

teslimat koşulları vs.

satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler

ve cayma hakkı

konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini iş bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.

"Firsatburada.com.tr" sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.


MADDE 3- SÖZLEŞME TARİHİ:

İşbu sözleşme alıcı tarafından elektronik ortamda onaylandığı tarihte  geçerlik kazanır.

MADDE 4-MAL TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:

Mal, alıcının teslimini talep etmiş olduğu adrese ve/veya kişiye teslim edilecektir.

-Teslimat; stokların müsait olması ve mal bedelinin Satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede alıcı adresine/belirttiği teslim adresine ,satıcının belirlediği kargo şirketi ile  gönderilmek sureti ile yapılır.

-Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı mal/ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

-SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar teslimatın ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etme hakkını kullanması halinde ALICI'nın ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.


MADDE 5- TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:

Teslimat masrafları/nakliye giderleri  Alıcıya aittir.

Alıcı, sözleşme konusu mal/ürünü teslim almadan önce;

muayene edecek ezik, kirik, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/ürünü kargo şirketinden teslim almayacaktır.

Teslim alınan Mal/ürünün hasarsız ve sağlam olduğunun kabul edildiği anlamına gelir.

Teslimden sonra mal/ürünün özenle korunması borcu, alıcıya aittir.

Mal/ürünün tesliminden sonra Alıcıya ait kredi kartının Alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/ürün bedelini Satıcıya ödememesi halinde, Alıcı mal/ürünün bedelini tazmin etmekle yükümlüdür.

Satıcı, sözleşme konusu mal/ürün/ürünlerin ;

-Mal/ürünlerin siparişinden itibaren( Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) banka hesaplarına ulaştığı belirlenen andır) en geç 7 (yedi) işgünü içinde mal/ürünü teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 3 (üç) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar.

- Sağlam, eksiksiz, siparişte ve web sitesinde belirtilen niteliklere uygun ve son kullanma tarihleri   ve var ise ürün özelliklerini açıklayan bilgi  ile teslim edilmesinden sorumludur.

- Sözleşme konusu mal/ürün, Alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.

- Satıcı olağanüstü durumlar dışında haklı bir nedenle Sözleşme konusu Ürün/hizmetin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde Tüketici'yi bilgilendirerek onayını almak sureti ile eşit kalite ve fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. 

- Satıcı,alıcının sipariş ettiği  mal/ürünün tesliminin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler bu bildirim ile birlikte 10 gün  içinde iade edilir.

- Teslim edilen ürünün bozuk olması halinde teslimat ve iade giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır.

- 18 (on sekiz) yaşından küçük kişiler siteden alışveriş yapamaz. Satıcı, alıcının sözleşmede belirttiği yaşının doğru olduğunu esas alacaktır. Ancak alıcının yaşını yanlış yazmasından dolayı satıcıya hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.


MADDE 8- SÖZLEŞMEYE KONU MAL/ürün  ÖZELLİKLERİ:

Mal Cinsi ve türü, Miktarı, Markası, ağırlığı ,esaslı nitelikleri ,Rengi ve Tüm Vergiler Dahil Satış Bedeli "Firsatburada.com.tr" adlı web sitesindeki mal tanıtım sayfasında ve ön bilgilendirme formunda yer alan bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.

Alıcı mal/ürünler  hakkındaki ürünün esaslı niteliklerine ve özelliklerine dair tüm bilgilere sahip olduğunu,satın almaya ilişkin onayı verdiğini,ön bilgilendirme formunu okuyup içeriğini anladığını  kabul ve beyan eder.


MADDE 9- MAL/ürünün FİYATI:

Mal/ürünün peşin fiyatı internet sayfasında gösterilmiş olup sipariş sonu ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

Faturanın düzenlendiği isim/unvan ile sözleşmeyi onaylayanın isim/ünvanı aynı olmak zorundadır.

Sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından Satıcı sorumlu değildir. Buna istinaden satıcı, internet sitesindeki sistemden, dizayndan veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak alıcı, satıcıdan hak iddiasında bulunamaz. 


MADDE 10- ÖDEME PLANI:

Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı alıcı tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının pos’u üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir. Sipariş Onay maili gönderilmeden sevkiyat yapılmaz.

Kredi kartı (Visa, MasterCard , vs. ) ya da banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. Sipariş tarihinden itibaren üç gün içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin ya da (EFT’nin) banka hesaplarına ulaştığı belirlenen andır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi müşteri hizmetleri ile görüşülmeden gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul edilmez.

İnternet ortamında kredi kartı bilgilerini kullanmak istemeyen alıcılara nakit havale ile sipariş imkanları sunulmuştur. Havale ile ödemede alıcı kendisine en uygun bankayı seçip havalesini yapabilir.

Alıcının,kapıda ödeme şeklini seçmesi halinde ,kargo şirketi elemanına nakit veya kredi kartı ile ödeme yapabilir.bu durumda siparişini verdiği kargo kendisine teslim edilir


MADDE 11- CAYMA HAKKI:

Alıcı sözleşme konusu mal/ürünün ;

- mal/ürünün ,iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve "Firsatburada.com.tr" web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin kargoda  hasar görmesi halinde veya son kullanım tarihinin geçmiş olması halinde cayma hakkına sahiptir.Bu cayma hakkını ürünün kendisine tesliminden itibaren  7 (yedi) gün içinde kullanabilir.

-Cayma hakkının kullanılması için ayni süre içinde Satıcıya e-posta ile bildirimde bulunulması

-Cayma Hakkının  kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/ürüne ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur.

Cayma hakkına ilişkin ihbarın,satıcıya  ulaşmasını takip eden 10 gün içinde mal/ürün bedelini gösteren Alıcı faturasının da satıcıya iade edilmiş olması şartı ile ,mal/ürün bedeli   Alıcıya iade edilir . Fatura aslı gönderilmezse Alıcıya bedel iadesi yapılmaz.

Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/ürün en geç  üç gün içersinde satıcıya ,teslimat ve kargo bedeli satıcı tarafından karşılanmak üzere gönderilmesi gereklidir.


MADDE 12- TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:

Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı  ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

MADDE 13- YETKİLİ MAHKEME: İşbu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Yasal olarak belirlenen değere  kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değerin üzerindeki ihtilaflarda Tüketici Mahkemeleri görevlidir. Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri görevlidir.